top of page

Mám si dávat cíle?

„Mám si dávat cíle? Nebo mám jen surfovat na příležitostech?“ ptá se mě na můj kamarád, majitel společnosti, a pokračuje: „Moje firma má jednoho klienta, který už mnoho let zajišťuje kolem 80% obratu. Zbylých 20% obratu zajišťuji prodejem nových produktů. Prodej nových produktů je ale stále ztrátový. Jejich rozvoj dotuji ze zisků. Co mám dělat jinak?“


„Víš,“ začínám pomalu, „Svět funguje na principu rezonance. Pokud Tvé cíle rezonují s trendy na trhu, pak budeš úspěšný. Řada lidí to tak má. Pak je tu ale další faktor, který hraje významnou roli. „Jaký?“, ptá se. Odpovídám: „Jsou tu ještě Tvé vnitřní světy. I s nimi je potřeba, aby Tvé cíle rezonovaly“. „Jaké vnitřní světy?“, nechápavě kroutí hlavou. „O čem to mluvíš?“


Začínám mu objasňovat: „Tvá osobnost se skládá z mnoha dílčích forem vědomí. Ne všechny chtějí, abys byl úspěšný. Ne každý člověk má tak silnou vůli, aby různé potřeby částí své osobnosti sjednotil. Je důležité je důvěrně znát a umět s nimi dobře spolupracovat.“ Vytřeštěně se na mě dívá a pak řekne: „Ale já mám silnou vůli! Mám i dost peněz. A přesto se mi nedaří své cíle naplňovat!“


„Ano, máš silné 3. energetické centrum, dokážeš prosadit svou. Ale to mnohdy nestačí, „vyjasňuji a pokračuji: „Je tu další úroveň, která Tvůj vnější svět ovlivňuje. Je to oblast, kterou nazývám: Osobní instrukce. Můžeš si je představit jako kódy, které ovlivňují chování Tvých vnitřních světů.


Ty kódy můžeš mít z dětství nebo možná ještě dříve. Jsou to různé posuzování našich rodičů, učitelů a dalších významných osob v našich životech. Tyto kódy je vhodné v sobě objevit a pokud je to žádoucí, tak je aktualizovat.“


Dívá se na mě. Má štěstí. Je ambiciózní a tím i připravený dosáhnout svých cílů netradičními způsoby.

Více informací o tomto tématu naleznete ve facebookové skupině „Firemní a osobní instrukce“ zde: https://www.facebook.com/groups/instrukce



Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page