top of page

Jak rozlišovat informace od veřejně šířených povelů

„Jsem přehlcená! Žádné informace už nechci ani vidět ani slyšet“, hořekuje má klientka. V kabelce má nejnovější typ drahé značky mobilního telefonu, který jí během našeho rozhovoru neustále pípá. A jí cuká v oku. Tak moc by se chtěla podívat, co jí přišlo! Ví ale, že teď ne…


Povídáme si, „Jsou to vůbec informace - to, co nechcete? Nejsou to spíše povely? Povely, které jsou nám předávané prostřednictvím médií? Povely, které programují naše jednání určitým směrem?“ Překvapeně na mě hledí „A co mám dělat? Potřebuji přeci ke svému rozvoji informace! Kde je mám hledat? Zkoušela jsem to snad už všude. Tolikrát jsem si už myslela, že je to ono. Nakonec se ukáže, že je to jen další z líbivých platforem, která vypadá tajuplně, alternativně, nadějně. A zase nic…“ Má klientka má nízkou energií v 6.Centru (Vnímání) a tak hledá informace pro svůj rozvoj na internetu - místo, aby je nacházela sama v sobě…


„Chcete vědět, jak rozlišovat informace od veřejně šířených povelů?“, ptám se. „Ano“, přikyvuje. „Jednoduše“, odpovídám. „Povely poznáte většinou podle toho, že se k nim dostanete zdarma. Informace, myšleno moudrost, se zadarmo po sociálních sítích neválí. Moudrost je něčí osobní poznání. Něčí osobní zažitá zkušenost aplikovaná na svůj život. A jak se předávají zkušenosti? Textem? Videem? Ne! Praktikováním! Překvapeně se na mě dívá „Ale to je nepohodlné, zdlouhavé a většinou to není zdarma!“


Vyjasňuji jí: „Je vhodné, abyste změnila svůj postoj: už žádné další informace! Tím si uzavíráte své Centrum č.6 (Vnímání). Váš nový postoj může být: Svou pozornost věnuji tomu, co mi skutečně pomáhá zlepšovat kvalitu mého života.“ Chápe a spokojeně se usmívá :-)


Jak získáváte informace pro svůj rozvoj Vy :-)?


Více informací naleznete ve facebookové skupině: Golden Flower https://www.facebook.com/groups/goldenflower1



Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page