top of page

Posilování psychických sil manažerů

Vnímat to, co se děje uvnitř i kolem sebe a postupovat v souladu s tím - to je nejdůležitější schopností manažera. Své psychické síly (energie svých vnitřních polí) posilujeme tím, že je vnímáme, cítíme a že s nimi vědomě pracujeme...


Jako manažera mě zajímá, co se děje v mém „osobním poli“. Jako spolumajitele společnosti Wuwej Community s.r.o. mě zajímá, co se děje ve „firemním poli“ této společnosti. Zajímá mě také, jak mohu „správně“ ovlivňovat rozvoj této společnosti…


Když vnímám to, co se děje uvnitř i kolem sebe, mohu konat vědoměji (např. pomocí klíčů programu Golden Flower). U Ekateriny Kern jsem si zaplatil vytvoření: 1.„Mapy osobních energií“, 2.„Mapy firemních energií„ společnosti Wuwej Community s.r.o. a 3.„Vztahové mapy“ mezi mým osobním polem a polem této firmy.


Níže si můžete přečíst interpretaci „Mapy firemních energií“ společnosti Wuwej Community s.r.o., včetně mých komentářů, vzešlých z „Mapy osobních energií“ a ze „Vztahové mapy“ mezi mnou a touto společností - pro každý „firemní kruh“ (čakru):


--------------------

Firemní poslání 10% (7)


Duchovní energie „vyššího“ poslání firmy (7) směřuje fialovou šipkou k interní komunikaci (5). Interní komunikace ve firmě má v sobě obsahovat více „vyššího“ poslání - fialový vykřičník! Energie (7) je však slabá.


Je to moje energie? Mám intenzivněji umožňovat, aby vyšší poslání více ovlivňovalo vnitřní firemní komunikaci? Pomáhá mi firma posílit mé vyšší poslání? Mám zatím osobní 30%. Vztahová je však 70%.


Firemní vnímání 30% (6)


Firma málo vnímá, co se děje kolem ní (na trhu). Vše se snaží protlačit násilím (3).


Tmavě modrá vodorovná čára brání přijímat energie vyššího vedení (7).


Tmavě modré klubko se je schopno vnímat potřeby trhu. Jeho energie je však zatím ve skupinovém poli slabá.


Je to moje energie? Mám pomáhat firmě, aby byla vědomější? Pomáhá mi firma posílit schopnost vnímat? Mám zatím osobní 30%. Mám intenzivněji propojit své vnímání s vnímáním pole Wuwej? Vztahová je 10% - nejméně ze všech vazeb.


Modrý vodopád dolů: Komunikovat vědoměji (5-6). Cítit vědoměji (4-6).


Firemní komunikace 100% (5)


Vnější a vnitřní firemní komunikace je od sebe odtržená. Vnitřní interní komunikace chodí střídavě nahoru a dolů. Chvíli je v pohodě, chvíli je velmi kritická. Vnější firemní komunikace je plná blesků.


Vyvážená vnější a vnitřní komunikace je klíčem ke stabilitě firmy (1) - světle modrá čára uprostřed Mapy zakončená šipkou dolů.


Mohu vnější a vnitřní firemní komunikaci propojovat já? Osobní mám 80%. Vztahovou mám 80%.


Firemní cítění 80% (4)


To, co děláme, máme rádi - zelená (4) a žlutá (3) barva jsou spolu. Zelené klubko - navenek se točí po směru hodin - přibývá cítění potřeb a péče vnějších systémů (komunit existujících a potenciálních klientů). Uvnitř se točí proti směru hodin - ubývá vnitřního cítění potřeb a péče o systém (Wuwej).


Je to moje energie? Vnitřní zelená figurka uvnitř mého těla na Vztahové mapě Tomáš - Wuwej. Mám být leaderem tohoto centra? Pomáhá mi firma posílit schopnost cítit? Mám zatím osobní

40%. Vztahová je 60%.


Centrem Mapy jsou malá zelená srdce lidí, kteří mají firmu rádi. S tímto lze pracovat a zde je možnost firmu rozvíjet.


Firemní konání 100% (3)


Tato energie je velmi silná. Firma je velmi pracovitá. Realizuje mnoho projektů.


Ve vztahové mapě stavím žlutý trojúhelník 30%. Ze strany firmy je zatím nedokončený. Proč? Osobní mám 100%.


Firemní tvoření 80% (2)


Oranžová vrtule perpetum mobile - ležatá osmička (2) roztáčí firemní konání (3). Oranžová šipka má lépe podporovat vrtuli v točení.


Je to moje energie? Mám vhodněji pomáhat roztáčet vrtuli tvoření? Chtěl bych - vykřičníky ve vztahové mapě na oranžové vrtuli na mé straně. Na straně Wuwej jsou na oranžové vrtuli otazníky. Nerezonuji zde s firemním polem? Pokud bych dokázal sladit svou energií (2) s firemním polem Wuwej, pak to bude hvězdné - hvězda na oranžové vrtuli. Osobní mám 80%. Vztahovou mám dokonce 100%.


Oranžové klubko se točí proti směru hodin. Energie vnitřního tvoření slábne.


Firemní stabilita 10% (1)


Červené spirály v (7). Energie (1) šla pro podporu k energií (7) - spolupracující centrum. Původně mělo vyšší poslání firmy společnost stabilizovat. Červená klubka se však točí proti hodinám - energie zde slábne.


Firma má potenciál být finančně velmi úspěšná - červená spirála napříč celou Mapou. Její čáry jsou však přerušované - je to zatím pouze potenciální možnost.


Peníze tečou spíše mimo firmu než do jejího rozvoje - červená šipka dole jde doleva - do vnitřní, intuitivní strany Mapy.


Dle vztahové mapy mám schopnost roztočit spirálu ziskovosti a stability firmy - moje červená vrtule. Zatím je mé propojení s Wuwej pouze na 30%. Osobní mám 80%.

"Mapa firemních energií" společnosti Wuwej Community s.r.o. "Mapa osobních energií" Tomáše Havrdy

Vztahová mapa" mezi osobním polem Tomáše Havrdy a firemním polem Wuwej Community s.r.o.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page