top of page

Mám konat pro své dobro? Mám konat pro dobro druhých?

Možná máte rozpor na Cestě Spokojenosti také. Když konám pro své dobro. Jsem spokojený? Když konám pro dobro druhých. Jsem spokojenější? Mám konat dobro pro sebe a zároveň dobro pro druhé? Lze toto spojit dohromady? Existuje tato třetí cesta?

V neděli mi to došlo. Má spokojenost pramení z mého momentálního Stavu. Z toho, zda jsem, během svého konání, ve své Hlavě nebo ve svém Srdci!

Když jsem v Hlavě, pak je vše dřinou nebo vměšováním do životů druhých lidí. Pokud jsem ve svém Srdci, pak je vše cennou službou…

Žádná třetí cesta. Jak se cítím, záleží na mě. V jakém stavu se, při svém konání, nacházím!

Jsem bdělý. Všímám si svých aktuálních stavů. Konám ze strachu, z povinnosti, z nedostatku, z vůle někoho jiného? Konám ze své svobodné vůle, z lásky k sobě, z lásky k druhým?

Jak se při svém konání cítíte Vy ;-)?

Tomáš

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page