top of page

Od Tvorby Iluzí k Tvorbě Reality.

Mám dnes před sebou úkol, který leží mimo mou dosavadní zkušenost (můj Intelektuální kruh). Mám vytvořit Business plán pro pořádání setkání lidí na silových místech po celém světě. Nyní konkrétně pro pořádání Seminářů v pronajaté vile ve francouzském Provence, 6 km od Monaka.


Čeká mě skok do neznáma. Co umím, je Dosahovat Záměry Intelektem (Tvořit Iluze). Co se nyní učím je Umožňovat Záměry Srdcem (Tvořit Realitu).


Co k tomu potřebuji?


- Vycítit: Jaký Záměr rezonuje s mým Vyšším posláním? Napsat jej na papír.


- Rozhodnout se: Ode dneška Umožňuji svému Záměru růst a sílit.


- Vizualizovat: Připravit svou Hlavu (svůj intelekt) na žití požadovaného Záměru. To znamená, že má Hlava má v můj Záměr Víru. Věří mu. Uvěřil jsem.


- Tvořit Srdcem: Přesunout svou pozornost (energií) z Hlavy do Srdce. Srdce nemá omezení, které má můj Intelekt. Srdcem lze umožnit mnohé. Jsem ve svém Srdci znamená, že mé záměry a úmysly jsou čisté a mají Vyšší Poslání.


- Sladit Hlavu se Srdcem. Pomocí meditací naladit mozkové vlny na nízké frekvence (Alfa, Theta). Tím dojde ke sladění mozkových vln (EEG) s vlnami vysokých energií Srdce (EKG).


Tak postupně:


Jaký je můj skutečný Záměr na tomto světě? Žít harmonicky a spokojeně. Být průvodcem lidem kolem sebe na jejich Cestě za harmonií a spokojeností.


S mou kolegyní Ekaterinou chceme pořádat setkání těchto lidí na významných silových místech naší Země.


Na silových místech naší Země jde lépe se nalaďovat na vysoké energie. Při vysokých energiích dochází k propojení našich Iluzorních Já (sídlících v našich Hlavách) s našimi Skutečnými Já (sídlícími v našich Srdcích).


Pokud jsme propojení tak:


- Známe svá skutečná Poslání a Smysl našich životů zde, na Zemi.


- Jsme Tvůrci svých životů.


- Žijeme spokojeně - v harmonií a radosti.


Tak já jdu tvořit ten Business plán na pronájem vily v Provence a Vám přeji krásné životy :-)!

Tomáš


Zdroje:


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page