top of page

Příběhy mých klientů. Radkův příběh.

Majitel české exportní firmy - říkejme mu Radek. Proč mě Radek vyhledal? V jeho firmě ho klíčoví zaměstnanci podvádějí, lžou mu a pravděpodobně ho i okrádají.

Průběh naší spolupráce:

1. Hledání aktuální „Firemní Instrukce“ Radkovi firmy:

Pokládám Radkovi otázky. Radek mi vypráví, že svou firmu založil po mnoha letech své úspěšné kariéry u jedné známé mezinárodní společnosti. V jeden moment zdůraznil: „Už jsem nechtěl vydělávat peníze někomu jinému.“ Zastavuji ho v dalším vyprávění: „Máme to Radku. Tvoji zaměstnanci také nechtějí vydělávat peníze někomu jinému!“ Zvědoměním této „Firemní Instrukce“ se Radkovi rozsvítilo: „Aha!“

2. Aktualizace „Firemní Instrukce“ Radkovi firmy:

Pokládám Radkovi další otázky. Radek mi postupně vypráví, že už dvakrát ve svém mezinárodním businessu zkrachoval. Situace se stále opakuje. Rychlý start. A pak ho nejbližší spolupracovníci opustí. Už ví proč. Radkova nová „Firemní Instrukce“ teď zní: „Společně měníme svět“.

Poté se začaly dít události. Zní to jako z pohádky, ale já už jsem na to od svých klientů zvyklý. Téměř okamžitě se chování jeho zaměstnanců výrazně upravilo. Dokonce i někteří manažeři, u jeho klientů, kteří byli až dosud proti Radkovi, své chování vůči němu upravili. Radek tím vyřešil svůj další problém - prodej. Od naší první schůzky získává Radek mnohem více objednávek.

Radek i jeho firma akcelerují. Jsem rád, že u toho mohu být. Jako první rozvíjíme s Radkem jeho manažerské dovednosti.

3. Noví zaměstnanci v Radkově firmě

Naše spolupráce pokračuje. Radek přijímá nové lidi, kteří se mu pomáhají zvládnout rychlý růst jeho firmy. Aktuálně spolu nastavujeme pravidla pro komunikaci s novými zaměstnanci.

Diskuze:

Jsem nadšený, jak jemná práce v hlubinách duší firem koná téměř zázraky...

Každá firma je samostatnou bytostí. Žije svým vlastním životem. Tak jako lidé, tak i firmy mají své DNA. Jádro, Kód nebo chcete-li Instrukci, dle kterých se řídí. Instrukce do jádra vkládají zakladatelé. Při vzniku svých společností. Vkládají sem své záměry, účely a očekávání, se kterým svou firmu zakládají.

Po čase ale mohou být tyto záměry překonané. Mohou firmu brzdit. Nebo jí dokonce škodit. Není nic jednoduššího než si svůj původní záměr uvědomit a posoudit, zda stále platí. Pokud ne, tak vložte do jádra své firmy nový záměr. Uvidíte, začnou se dít události…Máte obdobné zkušenosti? Jaké?

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page